środa, 10 września 2014

Kilka słów wyjaśnienia


Lato powoli dobiega końca, czas mojej wakacyjnej sielanki również powoli się kończy co za tym idzie czas powróci do szarej rzeczywistości. Są jednak z tego powrotu pewne plusy otóż będę również aktywna w blogosferze. Pojawią się również zmiany.
Pierwsza to nowy wygląd bloga, nad  którym wciąż jeszcze pracuje. Jak widać nie jest ekspertką od grafiki, dlatego na razie wygląda to jeszcze marnie, ale jestem na etapie szukania kogoś, kto wykona dla mnie szablon.  (jeśli znacie kogoś sprawdzonego, proszę o info)

Druga ważna kwestia to regularne recenzje, możecie się spodziewać również nowej serii wpisów, związanych z kinem, muzyką , będę się starała wprowadzić pewną różnorodność w moich publikacjach.

Już niebawem wystartuje z nowym konkursem, śledźcie mojego bloga by być na bieżąco.

9 komentarzy:

  1. Już myślałam ,że na dobre Cię wywiało ;) Będę czekać na nowe recenzje ..i zapowiedziany konkurs ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na szczęście mnie nie wywiało :) ale to miłe , że ktoś tu zagląda :)

      Usuń
  2. To dobrze że wracasz z nowymi postami - wypoczęta i pełna energii :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli chodzi o szablon to mogę pomóc :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z niecierpliwością czekam na nowe posty :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też zmieniłam wygląd bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja przejęłam bloga po Patrycji na wirtualnaksiazka.blogspot.com i też mam nowy szablon, więc wiem co przeżywasz ;) Będę tu zaglądac na pewno :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszamy do dodania bloga w serwisie zBLOGowani! Mamy już ponad 3600 blogów z 22 kategorii.

    Należy założyć konto jako bloger i w 2 krokach dodać bloga do serwisu. Nasz robot sam pobiera aktualne wpisy i prezentuje je tysiącom użytkowników, którzy codziennie korzystają ze zBLOGowanych. Dla blogera to korzyść w postaci nowych czytelników i większego ruchu na blogu.

    Serdecznie zapraszamy! :-)

    OdpowiedzUsuń